Wat is Retargeting?

Online marketing zit vol met ingewikkelde termen waar je misschien nog nooit van hebt gehoord. In onze kennisbank behandelen we de meest voorkomende termen. Mis je er één? Laat het ons weten!

Retargeting

Retargeting kennen we ook wel als remarketing. Maar wat houdt dit nu precies in?

Stel dat potentiële klanten niet over gaan tot het doen van een aankoop op jouw website.

Dat is natuurlijk een gemiste kans!

Je wilt natuurlijk dat de mensen die op jouw website komen overgaan tot aankoop. Je weet dat ze in je producten of diensten zijn geïnteresseerd omdat ze al op je website zijn geweest.

Dit is waar retargeting komt kijken!

Retargeting is een online marketing methode waarmee je eerdere bezoekers van je website opnieuw benadert. Dit kun je doen door een online advertentie te plaatsen via Google Ads of via Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn en andere socials.

Je kunt dan de advertentie speciaal richten aan de bezoekers die al eerder op je website zijn geweest en ze bijvoorbeeld een speciale aanbieding doen om alsnog tot aankoop (=conversie) over te gaan.

Wil jij ook dat jouw bezoekers over gaan tot aankoop? Wij willen je daar graag bij helpen, dus neem gerust contact met ons op!

Retargeting

Begrippenlijst

Onlinemarketingjargon simpel uitgelegd

VRAAG EEN GRATIS SEO SCAN AAN!

Hoe maak je jouw website beter vindbaar in Google?
Vraag NÚ onze gratis SEO Scan aan en ontdek
wat je moet doen om topposities te bereiken!

Wij checken hoe jouw website presteert & geven tips wat je kunt verbeteren.
Interesse? Vul je gegevens in en we gaan snel voor je aan de slag.
Waarde: € 299,-. Nu voor nop.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer weten?

Dompel jezelf onder in onze knowledge base.

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

Q

U

V

Y

Start chat
1
Hoi! 👋

Heb je een vraag? We zijn het snelst bereikbaar via de app. Stuur gerust een berichtje!
Skip to content