Maak kennis met ons team!
Discipines die elkaar aanvullen en versterken. Samen bereiken we telkens weer verrassende resultaten. Teamwork.
HOI
WIJ
ZIJN
PONCK
Wie doet wat:
Michael Waterreus
Web- & Graphic Design
Michael brengt web en design bij elkaar. Met zijn ruime ervaring in zowel offline- als online design knoopt hij met gemak usability en moderne ontwerpen samen tot een online ervaring die perfect bij jouw bedrijf past. Hij is altijd op zoek naar de beste oplossingen zodat jouw website er niet alleen mooi uit ziet, maar ook goed en snel gebruikt kan worden. Huisstijl nodig? Ook daar draait hij zijn hand niet voor om.
Marianne Slaa
Administratie
Waar ben je als bedrijf zonder een deugdelijke administratie? Juist: nergens! Marianne bewaakt het financiële reilen en zeilen van PONCK, verzorgt de boekhouding en is een kei in debiteuren- en crediteurenadministratie. Ook levert ze een belangrijke bijdrage aan de algehele administratie van het bureau. Marianne is punctueel, toegewijd en by far de leukste cijferfetisjist die we kennen.
Wim Glas
Online strategie & copywriting
Wim studeerde Journalistiek & Voorlichting aan de CHE. Jarenlang werkte hij als journalist en (eind)redacteur voor diverse organisaties. Sinds 2007 is hij zich gaan toeleggen op online communicatie en online marketing. Wim werkte voor uiteenlopende opdrachtgevers als ING, Toyota, Rijksoverheid, Albert Heijn, Kamer van Koophandel, Parnassia Groep en tal van bedrijven in het MKB. Sinds 2014 is hij eigenaar van PONCK.
Koen Verboom
SEO/SEA-specialist
Koen richt zich op alles wat te maken heeft met zoekmachineoptimalisatie (SEO) en online adverteren (SEA). Hij is ooit begonnen als docent, maar kan bij PONCK pas echt zijn ei kwijt als online marketeer.
Wil jij weten hoe je online beter vindbaar wordt? Koen legt het je als geen ander uit!
Carlo Kop
Webdevelopment
Carlo houdt zich bezig met de technische kant van websites. Javascript, php en css is een kleine greep uit zijn talenkennis. Hij kijkt vanuit zijn achtergrond in zowel marketing en IT naar projecten. Hierbij richt hij zich op het ontwikkelen van op maat gemaakte functionaliteit en het goed meetbaar maken van alle marketing doelen.