Videoshoot bij Mavention

videomarketing

Op 11 mei gingen we met een bescheiden filmcrew op stap naar de Caballero Fabriek in Den Haag, de thuisbasis van Mavention. We werken samen met Mavention aan de inrichting van hun nieuwe website en maken daarbij gebruik van videomarketing.

Projecten als deze zijn voor ons een uitgelezen kans om klanten beter te leren kennen. Het was leuk om de mooie werkomgeving van Mavention te zien en deel te nemen aan hun gezamenlijke lunch.

Tijdens de draaidag hebben we vijf video’s opgenomen. Verschillende medewerkers van Mavention vertelden voor de camera over thema’s die belangrijk zijn bij hun werkzaamheden. Onderwerpen die aan bod kwamen: informatiebeveiliging, digitale transformatie, klantportalen en moderne werkplekken.

Video: laagdrempelig en persoonlijk

De onderwerpen van de video’s sluiten aan bij de informatie op specifieke landingspagina’s van de website. De combinatie van video en tekst maakt de webpagina toegankelijk voor elk type bezoeker.

De video’s zijn bovendien een laagdrempelige manier om Mavention beter te leren kennen. Het verhaal wordt verteld door een vriendelijk gezicht. Zo krijg je als potentiële klant een positieve indruk en weet je met wie je straks te maken krijgt. De video’s sluiten af met de contactinformatie van de geïnterviewde. Dat is een stuk persoonlijker dan een algemeen e-mailadres.

Een ander voordeel van video is de deelbaarheid via Social Media. Daarmee vergroot je het bereik van je merk of product exponentieel. Zeker als video’s gericht worden getarget op de juiste doelgroep bieden ze een grote meerwaarde voor je organisatie.

Hieronder een van de resultaten van onze draaidag:

Meer weten over de mogelijkheden van videomarketing voor jouw organisatie? Wij denken graag met je mee!

Paul studeerde Journalistiek. Bij PONCK leerde hij zijn journalistieke vaardigheden op een commerciële wijze toe te passen. Paul richt zich vooral op het produceren van content voor websites, zowel tekst als video. Paul weet de producten en diensten van klanten op een creatieve en originele wijze te verpakken. Neem contact op met Paul.’

Deel dit bericht!

Wie heeft dit bericht geschreven?

Wil je meer informatie, een antwoord op je vragen over online marketing of een offerte opvragen? Drop a line.