Onze oplossingen
Verkennen klant en doelgroep. We hebben met alle deelnemers gebeld om een goed beeld te krijgen van hun dienst of product en van wie hun doelgroep is. Hebben zij bijvoorbeeld kinderen, waar wonen ze, zijn ze geïnteresseerd in musea, sporten, koken etc.? Verder is het interessant om te weten in welke periode de deelnemende bedrijven het liefst zichtbaar willen zijn.
Opzet Display campagnes. Met de input van de deelnemers stelden wij Display campagnes op. We voorzien Google van een mix van koppen, beschrijvingen, afbeeldingen en een video waar Google display banners van maakt. Elke campagne krijgt een budget, looptijd en doelgroepselectie op maat mee.
Monitoren Display campagnes. Na het activeren van de campagnes worden deze gemonitord. Welke doelgroepen presteren goed of minder goed? Welke advertentie-onderdelen presteren niet optimaal en kunnen we verbeteren? Heeft de campagne genoeg vertoningen en zetten we het afgesproken budget goed weg?
Evaluatie en rapportage. Aan het einde van de looptijd maakten we een rapportage met de resultaten per deelnemer en mogelijke verbeterpunten voor een volgende samenwerking.