Onze oplossingen
Verkennen klant en doelgroep. Terre des Hommes is een grote naam is in de non-profitwereld. Toch blijft goede research belangrijk. Wat doet Terre des Hommes allemaal en wie spreekt dit het meest aan (lees: wie is de doelgroep)?
Meten = weten. Zijn het vooral de modeliefhebbers die in de items zijn geïnteresseerd, of juist de mensen die goede doelen steunen? Je weet het pas als je het test. Hiervoor hebben we meerdere A/B-testen opgezet.
Monitoren & optimaliseren. Zijn er bepaalde doelgroepen die niet tot aankoop overgaan? Dan is het tijd voor actie. Gaandeweg hebben we de campagnes verder geoptimaliseerd om zoveel mogelijk items te verkopen voor een zo laag mogelijk prijs (CPA).
Evaluatie en rapportage. Terwijl de campagnes lopen sparren we regelmatig met de klant om campagne te analyseren en verder te optimaliseren. Daarnaast kregen ze wekelijks rapportages om op de hoogte te blijven van de resultaten.