De gezichten van PONCK

Wie zitten er achter online marketingbureau PONCK uit Gouda? Wij stellen onze medewerkers graag aan u voor!

Wim Glas

Wim Glas

Copywriting & Online marketing

Wim studeerde Journalistiek & Voorlichting aan de CHE. Jarenlang werkte hij als journalist en (eind)redacteur voor diverse organisaties. Sinds 2007 is hij zich gaan toeleggen op online communicatie en online marketing. Als zelfstandig professional (GLAS Tekst & Communicatie) werkte Wim voor uiteenlopende opdrachtgevers als ING, Toyota, Rijksoverheid, Albert Heijn, Kamer van Koophandel, Parnasia Groep en tal van bedrijven in het MKB. Samen met Jeoffrey Veenstra richtte Wim in 2014 PONCK op.

Sterk in: Contentmarketing, SEO, Copywriting

Jeoffrey Veenstra

Jeoffrey Veenstra

Webdesign & SEO

Jeoffrey combineert diepgaande kennis van techniek met een vakkundig oog voor design en brengt deze twee werelden telkens weer op een verrassende manier samen. Met jarenlange ervaring als softwareprogrammeur op zak (hij ontwikkelde o.a. de SnelStartlijn) besloot Jeoffrey in 2007 als zelfstandig webdesigner aan de slag te gaan en richtte Webattic op. In 2014 bundelde hij de krachten met Wim Glas. Samen richtten ze PONCK op. Vandaag de dag vormen techniek, design en online vindbaarheid de belangrijkste pijlers in zijn werk.

Sterk in: Webdesign, SEO, SEA

Danny Soonius

Danny Soonius

Online Marketing

Toen Danny in 2011 met zijn opleiding Communicatie en Multimedia Design begon, ontdekte hij een enorme passie voor online marketing. Sindsdien heeft dit onderwerp zijn voortdurende aandacht. Danny besloot tijdens zijn afstudeerstage dan ook onderzoek te doen naar Zoekmachineoptimalisatie, Usability en Conversie-optimalisatie. Bij de Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers (VNV), waar hij het onderzoek uitvoerde, boekte hij uitstekende resultaten. Voor zijn indiensttreding bij PONCK werkte Danny drie jaar als online marketeer bij een grote tweewielerspecialist in de regio Den Haag.

Sterk in: SEO, UserXperience & Usability

Marianne Slaa

Marianne Slaa

Back Office

Waar ben je als bedrijf zonder een deugdelijke administratie? Juist: nergens! Marianne bewaakt het financiële reilen en zeilen van PONCK, verzorgt de boekhouding en is een kei in debiteuren- en crediteurenadministratie. Ook levert ze een belangrijke bijdrage aan de algehele administratie van het bureau. Marianne is punctueel, toegewijd en by far de leukste cijferfetisjist die we kennen.

Sterk in: Boekhouding, Administratie, Procesbewaking

Paul Ooms

Paul Ooms

Video- en tekstproductie

Paul studeerde Journalistiek en liep stage bij PONCK. Hier leerde hij zijn journalistieke vaardigheden op een commerciële wijze toe te passen. Paul richt zich vooral op het produceren van content voor websites, zowel tekst als video. Zijn eerste grote project voor PONCK, de promofilm ‘Verstoppertje’, was direct een groot succes op Facebook. Paul weet de producten en diensten van klanten op een creatieve wijze te verpakken. Zijn droom is om op een dag aan documentaires te werken. In zijn vrije tijd houdt hij van films, koken, lezen en bordspellen.

Sterk in: Video & Copywriting

Coen van Doorn

Coen van Doorn

Mediadeveloper & SEO-medewerker

Coen volgt de opleiding Mediadeveloper aan het ID College in Gouda. Zet hem voor een beeldscherm en hij is volkomen in zijn element. Coen is dan ook bovenmatig geïnteresseerd in zo’n beetje alles wat met computers te maken heeft. Bij PONCK leerde hij tijdens zijn stage de kneepjes van het vak op het gebied van zoekmachineoptimalisatie (SEO) en webdesign. Dat pakte hij zo goed op dat hij zijn opleiding inmiddels combineert met een baan als SEO-medewerker bij PONCK. Hoger scoren in zoekmachines als Google? Coen regelt het!
Sterk in: Coderen, SEO, Gamen

Monique Spee

Monique Spee

Deus Ex Machina

Als vindingrijkheid je in de steek laat en je gevoelsmatig op een morsdood spoor bent beland – dan is er: Monique! Meer out of the box kom je ze niet vaak tegen. Monique denkt anders, denkt ‘om’ en is een kei in het aandragen van verrassende oplossingen waar anderen het bijltje er bij neergooien. Het koppelen van creatieve ideeën aan slimme online marketingtechnieken levert niet zelden spraakmakende en succesvolle strategieën op. Het resultaat? Groeiende naamsbekendheid, stijgende omzet, blije gezichten.

Sterk in: Omdenken, Out of the box-ideeën, Recht voor zijn raap-feedback