Dat je wilt weten
Lees hier wat er gebeurt binnen de wereld van online marketing, webdesign en de muren van ons bureau.
Slimmer adverteren via alle netwerken van Google (nieuw)
Autoriteit Persoonsgegevens onderzoekt verbod op Google Analytics. Wat nu?
Google’s nieuwe algoritme-update (MUM) 1000X beter dan voorganger!
Wat is Google Analytics 4 (en wanneer stap je over)?
Google Mijn Bedrijf lanceert tool om slechte reviews te beheren
Nieuw: Vragen Staat Vrijdag!
Page Experience: een nieuwe factor als je hoog wilt scoren in Google
Voorlopig geen reclame in WhatsApp
Toegankelijke website? ‘Blinde mensen bezoeken mijn website niet’
Wie heeft er voordeel van een toegankelijke website? Bijna niemand, toch? Well, you might be wrong.
Slimmer adverteren via alle netwerken van Google (nieuw)
Vorig jaar introduceerde Google een nieuwe campagnevorm: Performance Max. Hoe werkt het en hoe moet je het gebruiken?
Autoriteit Persoonsgegevens onderzoekt verbod op Google Analytics. Wat nu?
De Autoreit Persoonsgegevens (AP) gaat het gebruik van Google Analytics mogelijk verbieden. Dat staat te lezen op hun website.
SEO 2022? Dit is de ultieme gids
De beste 25 tips en trucs om ook in 2022 de zoekmachines te domineren. Gordel om. Dit is wat je moet weten.
Google’s nieuwe algoritme-update (MUM) 1000X beter dan voorganger!
Met de Multitask Unified Model (MUM)-update zet ’s werelds grootste zoekmachine een volgende stap om te voldoen aan moderne zoekvragen van gebruikers.
Wat is Google Analytics 4 (en wanneer stap je over)?
Google Analytics 4 is de opvolger van Universal Analytics. Ontdek wat deze tool van Google betekent voor jouw websitedata.
Google Mijn Bedrijf lanceert tool om slechte reviews te beheren
De nieuwste feature in Google Mijn Bedrijf biedt je de mogelijkheid om te zien wat de status is van gerapporteerde beoordelingen.